bieberselena

Alla inlägg under november 2012

Av Nellie - 29 november 2012 20:00

Heei mina läsare/följareJust nu sitter jag hemma hos pappa och äter lussekatter och saft! Hallonsaft... Inte för att det är något specilet med hallonsaft men jag bara skrev vad det var för smak. Saksamma..! Jag har längtat efter lussekatter sen i sommras! :o Konstigt va,men det är ju så gott,och jag får entligen äta det! Och vi ska ju baka det på lördag jag och mamma,och nu är jag hos pappa! Men jag ska hem till mamma imorron efter skolan. Pappa och syrran tog istället prinsses tårta! Jag ville ha båda med lussekatter var lite mer värda kan man siga. Jag tror pappa bjöd på det för att vi är inte hos han den första advent så vi hade advent fika idag istället! I dag har jag målat naglarna,tagit väck gammalt nagelack,gått i skolan,sovit och ätit! Men jag ska alldeles strax göra läxan :( Sen efter det ska jag spela Bubble Trouble som finns på spelplatsen Coolaspel.se

Om ni vill spela det så gå in på Coolaspel.se och sök på Bubble Trouble sen ser du på namnet vilket som är rätt! Det är typ blått och en gul boll och en liten konstig figur nadanför bollen som försöker skjuta bollen! Ni förstår sen när ni tryckt på det hur man gör! Nu ska jag göra läxan! Byee Byee /Bloggerskan♥♥

Ps: Jag hinner inte med att lägga upp Dagens Låt eller Kändisen,men det gör jag imorron istället! Byee

Av Nellie - 29 november 2012 07:38

Heei mina läsare/följareNi kan ju läsa på rubriken att det bara blir ett snabbt inlägg! Idag ska vi ha gympa :'D Yeeeh

Jag älskar gympan,men det är inte säkert att jag kan vara med för igår när jag skulle gå hem från skolan gick jag på en liten mur och så tappade jag balansen så mitt ena lår kom på mur kanten också hamnade hela jag över! Och det gör fortfarande ap ont..! He,mitt sår blev lika stort som mig hand :o :( Om jag bara rör den med något litet gör det ont och när jag rör mig så gör det ont! Men jag hoppas verkligen att det går över tills på lördag för då är det handbolls match!♥


Men jag kommer nog skriva om hur det går med såret och hur jag slog mig en gång till,för att alla kanske bara läser det nyaste inlägget och man brukar nog inte vara inne på datan och kolla Bloggar innan man går till skolan! Byee Byee /Bloggerskan♥

Av Nellie - 28 november 2012 16:40

Heei mina läsare/följareJust nu sitter jag vid datan (såklart) med en kompis..! Hon har tyvärr ingen Blogg,så jag kan inte tipsa om en Blogg idag! Hon kommer typ gå hem vid 5,för jag ska till pappas gym. För han skulle jobba till kl 9 ikväll och syrran är hemma hos pappa för hon tog bussen men inte jag,och hon fixar maten sj,men pappa får köpa Hamburgare och pommes till mig istället,då! :'D

På Lördag händer mke saker... För det första är det helg,handboll match,första advent,julkalenderns första avsnitt för i år och jag och mamma ska baka Lussekatter! Mums,och jag längtar verkligen! Och vi skulle ju få hem våra extra saker från skolan idag (ni kan läsa vad jag menar om vad vi skulle ta hem på mitt förra inlägg) men vi fick inte ta hem dem skaerna för vi hann typ inte :'( Men fröken sa att vi skulle få det imorron eller övermorron! :o Nu har jag inte mer att skriva! Byee Byee /Bloggerskan♥♥  

Av Nellie - 28 november 2012 16:28

  Detta är Molly Populär på MsP! Jag känner henne irl!Hon är jätte snäll och ni får gärna fråga henne om att vara vän... Och om ni vill får ni hjälpa henne till lvl 4. Och kolla så söt hon är! Byee Byee /Bloggerskan♥♥

Av Nellie - 27 november 2012 20:56

             

Jag har bestämmt mig för att det inte ska bli en vacker Dagens Bild utan det ska bli Kändisen! Azzå jag kägger upp 1,2 eller 3 st bilder på en kändis!

Presentation


Detta är en Blogg som handlar om lite allt möjligt! Hoppas ni gillar den och blir mina följare!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards