bieberselena

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nellie - 30 oktober 2012 22:55

Heeisan mina underbara läsare/följareJapp,det är sant! Det är Halloween imorron! Jag hoppas verkligen att ni får en bra Halloween... Jag brukar inte gå Bus eller Godis,för jag gillar inte att man tigger från någon annan och några av mina kompisar hade tänkt att gå Bus eller Godis men några fick inte och jag ville helst inte och mamma tycker inte heller om tanken att 'Tigga'. Och inte vissa av dem andras föräldrar heller. Så istället ska vi ha en tjej-kväll... Tror vi,för vi är inte säkra,men alla har MsP så jag kan säga deras MsP namn: Denise250,Denicea Anderson,♥£lla♥ och jag $helsy! Vi tror alla vill komma och kan... Jag och dem ska se mer imorron,men jag får nu sluta skriva nu :( :(  Byee Byee //Bloggerskan

 

Ps: Tex och storleken blev lite fejlad! Jag vet inte vad som hände :'D

Av Nellie - 27 oktober 2012 17:46

Heeisan mina läsare/följare  Just nu sitter jag hos mormor och morfar och väntar på mina kusiner! Dem kommer alltid försent,så jag blir inte förvånad att vi kommer före dem! Mormor håller på ´med Kalkonen,syrran kollar på tv,mamma och hennes sambo och morfar håller på med en bra bärbar data och jag! Jag håller på att försöka skriva det bästa jag kan på denna fasta,sega,dumma,jobbiga data! Azzå det är ett annat tangentbord på jag är inte van vis det! Så om jag skriver fel vet ni varför... Jag försökte logga in och spela några spel och så,men det gick inte för det laddade spå mke! Jag HATAR denna datan! Detta blir ett snabbt inlägg,och jag har inte mer att skriva nu!! Jag kanske gör ett inlägg efter Kalkonen,eller när vi kommer hem härifrån!

Har inte mer att srkiva,kanske hörs senare på Bloggen men annars,ses vi imån på Bloggen såklart..!

Byee Byee /Bloggerskan...

Av Nellie - 27 oktober 2012 13:59

Heeisan min läsare/följareJust nu sitter jag bara hemma och slappar med godis i handen,efter en handbolls träning! Det var jätte skoj på träningen men jag har fått träningsvärk. Jag längtar till ikväll för då ska vi äta Kalkon! Jag har aldrig ätit det förrut men jag hoppas att det är smarrigt... Hela släkten kommer dit och det var jätte länge sedan alla vi var där... Vi ska vara hos mormor och morfar! Idag på träningen övade vi lite skott,steg,försvar,springa snabbt med bollen och hade matck i laget! Och vi har beställt lag tröjor och byxor,och det kom idag! Det står varat lag namn på,och tröjan är röd och byxorna är svarta! Tröjan passar prefekt men byxorna var alldeles för långa! Min mamma kan nästan ha dem :D Men då kommer jag inte behöva köpa nya träningsbyxor på ganska lång tid! På lördag ska vi spela handbolls matck iskåne! Vi ska samlas i en arena  kl halv sju och när alla har kommit så ska vi dra iväg i lagets mini-buss! Det kommer bli jätte roligt... Jag hoppas vi vinner också!

Jag har inte så mkee mer att skriva så jag får skriva mer imån! Byee Byee,jag kommer lägga upp DAGENS LÅT efter detta inlägget också! //Bloggerskan♥

Av Nellie - 25 oktober 2012 17:12

Heeisan mina följare/läsare  Erkänn att denna låten är sjukt läskig!? Om man lyssnar på den nu kanske den inte är skit läskig,men om man lyssnar på den helt själv hemma mitt i natten? Det kan ni nog inte säga emot så mke väl? Jsg tycker detta iaf... Jag längtar tills imån,för då... SKA VI HA TALANGJAKT,CRASIE DAY,DISCO OCH X FACTOR KOMMER OCH... HÖST LOVET BÖRJAR!! Jag längtar jätte mke dit,och alla saker är på skolan!! Föruton X Factor då! Och det blir typ en lektion på hela dagen och då är det Halloween Pyssel har våran fröken sagt! Jag ska inte vara med på Crasie Day Pris Utdelningen och inte Talangjakten! Men jag ska kolla på såklart,men discot ska jag inte gå på för det är ju X Factor! Det är ett Disco för typ Tvåan,Trean Och Fyran! Jag går i trean. Och det är typ niorna eller åttorna som fixar det inne i matsalen eller uppehållsrummet..! Jag måste hoppa in och ducha nu,men jag gör ett inlägg imån när jag kommit hem från skolan,eller på kvällen! Byee Byee /Bloggerskan♥


Ps: Jag ska ändå klä ut mig på Crasie Day men inte stå på Scen och kanske vinna pris för bästa utklädnad! Byee3 Igen xD

Presentation


Detta är en Blogg som handlar om lite allt möjligt! Hoppas ni gillar den och blir mina följare!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards