bieberselena

Alla inlägg under september 2012

Av Nellie - 29 september 2012 14:46

Heei   
Jag har nästan precis kommit hem från min handboll's träning..! Jag bara älskar att spela handboll,sjunga,spela gittar,spela piano,spela badpinton och fotboll... Eller ja,jag kan inte spela gittar men jag vill! Och jag går inte i forboll men jag har gort men jag var ganska liten då... Men idag när vi var där så fick vi reda på att vi skulle spela Serie snart och vi skulle ha klass handboll och vi skulle han en match snart! Mycket handboll azzå,men det är jätte skoj så det är bara bra att vi spelar så många mather..! Och direkt efter vi hade spelat handboll så åkte jag och morsan in till stan och köpte en ny vit tröja och ett par skinn brallor! Jag har på mig det just nu och det är jätte fint och det passar perfekt  Vi köpte det för jag behövde någon ny tröja och ett par nya brallor! Och jag kommer ha på mig det ikväll när vi ska på kreftskiva! Jag avskyr verkligen krefter och skaldjur så jag hoppas att dem har något annat till meej...  Jaapp,det var det jag hade att skriva idag xD Så Heei Då ♥ //Bloggerskan

Av Nellie - 27 september 2012 16:41

Tjenare   
Hoppas ni har det skoj för jag har jätte roligt..! Det har inte hänt når specielt eller så... Utan bara att jag lyssnar på Tröjan Du Hatar och Där Jag Hänger Min Hatt. Det är mycket andra låtar jag lyssnar på också..! Men det kan hända en speciel sak! Det är att jag ska få en ny bok,kanske... Den boken heter Pojken I Den Randiga Pyamasen :D Den är jätte bra tror jag i alla fall! Många säger att den är bra och min kompis har köpt den precis så jag blev nyfiken och bedde mamma när hon ändå skulle handla,så frågade jag om hon kunde köpa den och hon sa: Får Se Om Den Finns    Men ni ska inte läsa den om ni är för unga!! För den är ganska läbbig,så ni vet! OKEJ!!

Det var bara det,så Tjenare Då..! //Bloggerskan...♥

Av Nellie - 23 september 2012 10:10

Tjenare hörni    Det var ett tag sedan jag skrev här men jag hoppas ni har följt denna bloggen ändå.

tack,om ni har gjort det men ni som slutat följa denna blogg: Hej Då...♥


Men så länge sen var det ju inte som jag skrev här! Typ 4 eller 5 dagar! Kanske 3,men saksamma... Jag ska nog inte slösa detta inlägget med att försöka lista ut hur länge sedan jag skrev ett inlägg! Nu lämnar vi det ämnet...

Säljar ni jul tidninger? Kanske inte alla men... Ni fattar! Om ni gör det så får ni gärna skriva en kommentar om ni gör det! Och har ni ' Moviestarplanet? ' Om ni har det så kan ni också skriva en kommentar för jag har det! Jag kan skriva vad jag heter sen i nästa inlägg kanske. Men nu ska jag skriva ett tips på en blogg om ni gillar Justin bieber! Den heter: justindrewbieber.bloggplatsen.se

Den är jätte bra,hon gör inlägg varenda dag. Man följer typ allt i hans liv! Och ni borde gå in på Youtube och gå in 

på one direction! Jag älskar dem också,men ni kan höra lite när dem svarar på frågor från fansen och när det gör roliga saker! Nu ska jag sluta skriva så vi hörs sen! //Bloggerskan!

Av Nellie - 20 september 2012 14:16

Hejsan ni som följer min blogg   Duktigt av er..!


Jag ska ju skriva om Paris,jag har ju lovat det : ) Hade nästan glömt det... Men Paris var super fint och det var stort och mycker folk!! Så det var ganska jobbitgt att åka tunnelbana : ) Vi åt på jätte goda resturanger. Vi var där i våras i typ 5 dar!   Ville vara där mer om man tar bort tunnelbarnorna,för det var så mycket folk. När vi var drä kollade vi på Eiffel tornet,och vi åt fika på en park precis jämte och då fick vi en jätte fin bild av det! Vi åkte till och med upp i det    Vi gick till andra våning och det fanns tre,men att gå till högsta våningen kostade för mycket än det vi hade betalat! Den mysiga bilden kommer här  sen,men det finns ju bara en bild så i vet vilken den är!

Vi gick till någon kyrka som jag inte vet vad den hette och vi shoppade

och vi kollade på Mona-Lisa,men det var jobbigt med alla människor

som var där och trängdes! Det var allt om Paris men inte alla detaljer

orkar jag inte ta! 

Och i vår ska jag mamma och syrran åka till London : ))                                  

Av Nellie - 18 september 2012 14:15

Hallojsan ni som vet vad en blogg är  Duktigt av er att kunna det!!

Har precis ätit mormors ny bakade bröd,mums så gott det var..! Ja,det var ett tag sen jag gjode ett inlägg men  nu gör jag ju ett så när jag sparat detta så blir det inte ett tag sen längre :) :) Braa,va? Saksamma :))


Jag ska ju berätta om Paris när jag var där i våras! Jag låvar att jag ska berätta om det i nästa inlägg! LÅVAR VERKLIGEN :) Men om det är nåt ni vill att jag ska ta med i ett inlägg,så skriv en kommentar eller fråga mig en fråga!
Helst en kommentar   Jag hade taänkt att sluta med inlägget nu men innan det så ska jag berätta vilka artister/band ni borde kolla upp! Jag älskar dem jag skriver upp nu:


Justin Bieber & Selena Gomez & Hot Chelle Ray & Mumford & Sons ( Det & på mumford ska vara med i detas band namn ) Florida & Ron Pope♥♥♥


                                                      //Bloggerskan

Av Nellie - 13 september 2012 18:49

Hej Hej! Jag varnar er redan,jag skriver på en data som jag aldrig skrivit på   Azzå jag är med mamma på min morsters jobb :D :D Hon är nån annanstans så vi passar denna ungefär till halv 8 elr 7 :D Men jag kan skriva fel,men hoppas ni ändå förstår ;D


Jag längtar tills vi kommer hem för jag har gort en överraskning till mamma! ;D Jag har städat hela (!) huset efter skolan  Men sist jag gjorde det så fick jag och syrran en belöning..! Vi fick köpa vilket godis som helst i affären för vi städat huset ;D Pröva själva. Men iaf jag tog inne och syrran tog utomhus! men nu var det bara jag som städade för hon gorde läxor!
Jag har redan fått en choklad av mamma men undrar om det blir nåt mer ;D Men jag hat också läxor idag!


                //Bloggerskan

Av Nellie - 11 september 2012 14:04

Nämen Tjenare!   

 

Just nu sitter jag hemma och softar efter en jobbig skoldag! Hoppas ni har haft fint väder idag för vi hade INTE det :( Det ösregnade när vi skulle hem,och mina skor kändes som ett HAV!!! :(

Hela torkskåpet är fullt..! 

Har inget mer att skriva just idag så....Eller Jo! Den galan var BÄST! Men JB vann inget även om han var nominerad :(
En liten bild från paris i år! Berättar mer om det i nästa inlägg...♥

Presentation


Detta är en Blogg som handlar om lite allt möjligt! Hoppas ni gillar den och blir mina följare!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards